New page, Rio grande University

29 kolovoz 2015

Evo mene opet, nova drzava, novi grad, novi univerzitet. Nalazim se u Rio Grande, Ohio. Isto imeni fakultet.



Proslo je tocno tjedan dana otkako sam ovdje stigao. Putovao sam iz Beograda za Minhen, gdje sam imao brzu konekciju na drgi avion koji je letio za Washington. Let preko oceana dobro je prosao. U Washington sam bio nekih 3h gdje sam cekao let za Columbus. Kad sam stigao u Columbus pokupio me moj novi trener, krenuli smo za Rio Grande koji je udaljen nekih 2h od Columbusa, pred Rio Grande smo stali u Walmart da uzmemo za mene postlejinu, jastuk i jos par stvari koje bi mi trebale. U Rio Grande sam dosao u 2h po lokalnom vremenu. Napravio sam svoj krevet i odmah zaspao. Sljedece jutro sam upoznao moga "roommates" on je u nogometnom timu. Prvi dan nije bio nesto uzbudljiv bila je nedjelja i nista nije radilo. Vec u ponedjeljak sam se ranije probudio otisao u administraciju da vidim sto mi je ciniti, posto nitko od trenera i ljudi koji su bili s menom u kontaktu nisu dosli da mi pomognu. U administraciji su mi rekli da moram prijaviti predmete koje cu uciti ovaj semestar, otisao sam to sredit ali prije toga sam pisao test da vidim u koju skupinu ce me svrstati po znanju. Pisao sam engleski i matematiku. Poslije toga testa sam otisao kod svog savjetnika koji mi je dao 6 predmeta. Engleski, matematika, marketing, World Civ, Physical, Information tech. Odmah poslije razgovora imao sam prvi predmet tocnije u 10h marketing, a poslije toga, physical. Nakon sto je nastava zavrsila otisao sam napraviti moju ID karticu s kojom su mi omoguceni dnevni obroci. Odmah nakon toga sam otisao na rucak. Mogu primjetiti da je menza jako dobro sredena imaju sve vrste pica. Ali pijem samo vodu. I ujutro cokoladno mlijeko. A hrana kao i po obicaju, americki... Treninzi sluzbeni ce poceti 6.9.2015 nakon sto se obavi ljecnicki pregled. Do tada trenira svak sto ga je volja. Ja svaki dan napravim neko lagano rastrcavanje i istezanje.



Cijeli kampus mi se jako svidja, sve je blizu, jeidno nemamo nikakvu vecu trgovinu blizu. Vrijeme ovih dana je po danu bilo vruce a po noci se spusti temperatura i do 10 stupnjeva.








Stranicu nisam mogao urediti, ali cim dobijem kompjuter srediti cu i postaviti nove slike sa strane.

Do sljedeceg vikenda...

Nikola

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.